Slut

är det för MIN favorit i hockeyvärlden - fråga mig inte varför- men jag gillar honom ;-))

Var m storkillen till tandläkaren- vi har fått en ny jätteduktig tandläkare (kille) - men jag satt i väntrummet och läste Hemmets Journal ( tanttidning kanske men den är mucho bättre än Hänt Extra ) där handlade det om en tjej i 38 års åldern som fått cancer och inte skulle överleva , hon har en dotter på nio år , och om hur  hon hanterade detta med sjukdomen om hur dottern skrikit länge när hon fick veta att "mamma får inte dö, mamma får inte dö "
Jag grät !!! Fick torka tårarna och skärpa till mig lite - men cancer är en djävul !
Kom ihåg och Skänk pengar till forskningen om cancer nar ni har möjlighet !!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jo tack, vi vet. Bästa vännen har bröstcancer och genomgår en djävulsk behandling. Dom var med på Rosa Bandet Galan om du såg den......

2008-11-04 @ 11:43:37
Postat av: Emma

Jaaa, han är grym.. han är min största idol... Jag älskar magnus wernblom... :)

2008-11-04 @ 17:04:02
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0