Mamma Mia

I morgon får vi börja sälja


Och massa musik har vi fått hem



Med samlingsskivor, 9 stycken Abba skivor i en box WOW



Mitt mission is completed, jag var på förskoleklass och pratade med barnen i Lilla K´s grupp om älgjakt, visade vad jag har med mig i skogen och pratade lite om hur man får och inte får göra...
Kul var det , hoppas de tyckte detsamma !

Maken gruvar sig för lite renovering som är NÖDvändig , vi törs snart inte kliva in i duschen för det håller på mjukna under fötterna, snart trampar nån igenom...  Vi funderar på att skicka dit nån vi inte gillar , så de får stå för renoveringen ... det är bara det att vi inte kan komma på vem ???
Maken funderar på svärmor , men hon är här så sällan och har inga miljoner på banken vad jag vet ...

Jag drömmer om kakel,klinker , bubbel och glasvägg, medans maken tänker bara byta det nödvändiga....
Det lär väl bli så - han får bestämma den här gången , vi har ju annat som ska renoveras också ...
Synd att det ska kosta så mucho med gräs för sån här renovering ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var kanon bra juh! :)

2008-11-25 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0