målvaktsreducering

Är ett nytt ord... i min speakerkarriär... ( finns inget som heter det - förrän nu då )
jag har ju då en ny karriär som speaker.... om jag får / vill fortsätta vill säga... he he det var nästan lite pirrigt, hålla reda på alla tecken ( domaren var VÄLDIGT tydlig ) reducering, kvittering, iceing, off-side... tur jag hade bra sufflöser som sa vad jag skulle säga ;-)
Storkillen spelade back , för ovanlighetens skull. De vann matchen dessutom - trevligt !

Fika hos Mejan före matchen , koll på fina hemmet , hon är duktigt tjejen ( med viss hjälp då- men det mesta har hon nog gjort själv ) Sen middag och iväg på ridlekis m lilla K och hennes kompis. De fick hoppa hinder m käpphästar, men lilla K var inte på humör - igen ...

Mamsen åkte hem idag - nu dröjer det väl tills dom kommer igen - trist tycker vi !

Samtal vid middagsbordet- gällde att när man är så stor att man börjar idka älskog så bör  ska man använda skydd.
Jo då storkillen fnissade lite skär om kinderna - då skriker lilla K - hockeylillasyster som hon är " JAAA HOCKEYSKYDD "

Jo de kan säkert vara bra att ha även då ;-))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0