Jag har skickat

Jag har skickat Inbjudningar t vinlotteriet vi brukar ha, jag får ju rycka in f min mamms som vann förra gången, i o f s är vinet slut sen dess och hon har inte smakat många droppar...
Men det har min syster(  och jag lite ) så hon får hjälpa mig att baka nåt , ( idetorka tips nån )
Skickade då t ALLA som brukar vara med som jag har adress till ... ( ni som ska vara med men ej fått mail kom ändå )
( messa mig så berättar jag när och var )

Fick ett  svar idag ...  Jag blir bara liiiiiiite avis på bönan som är på andra sidan jorden......

" Hej,   SKulle garna kommapa vinlotteriet, om det inte var sa att jag var tvuuungen att ligga och solapa beachen har pa andra sidan jordklotet ;0) Kram pa er!   //I  "

Fusk ! Kom hem ! Snart !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Får jag va me ? Jag gillar vin.... :-)

2008-11-21 @ 08:01:23
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0