host o krax

Lycksele var kvar på samma ställe sen sist...

Mellan K var på ögonkoll och det gick bra, han är duktig trots lite kluriga tester.
Så sprang vi på några affärer , åt lunch på lilla Bageriet - mysigt ställe kan jag rekommendera - Indo Cafe var stängt ...

Storkillen hostar och kraxar - låter inte lovande...




Var in på enda stället m rulltrappa i Lycksele, när vi skulle upp och ut hade mellanK två stora påsar, en i varsin hand, han stog före mig i rulltrappan. Det brukar alltid ska busas och inte klivas av när man kommer längst upp / eller ner i trappan så jag förstod att han skulle prova nåt...
Jo men visst han masade sig upp m fötterna på plattan så jag klev förbi honom , han föll handlöst platt på mage, med påsarna flygande jag sa typ " skyll dig själv " och gick ut. Han låg kvar och skrek om hur korkad jag är och till slut HJÄLP jag sitter fast...
Jo mycket riktigt tror ni inte ungens skosnören satt fast i rulltrappan....
Fattar inte att han alltid lyckas...


Kommentarer
Postat av: ÅM

lilla Bageriet är mitt favvoställe. Deras bakade potatis med skagenröra, mums!!!

2008-11-12 @ 09:11:46
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0