Gofika

FIck vi ikväll lilla K och jag ( och några till shoppingsugna flickor) Vi var på Me&I party, alltid lika trevligt , och så fina kläder... Det blev en klänning t lilla K som vi fick m oss hem på en gång !
Och som sagt det goda fikat då , chokladbollar, vanliga och doppade i choklad, pepparkakor och goda smörgåsar...
Mmmmmm
Vi måsta baka chokladbollar nån dag ... Och doppa dem i choklad...

Jag har en fråga , om man vill skicka ett mail men få in en film typ fr youtube, inte en länk utan så som det ser ut när man lägger den på bloggen, så att det bara är att klicka igång den , Hur gör man då ? Går det ?
 
Vi fick hem varor idag, jag hade då beställt färska fikon som jag aldrig smakat,
Vet ni hur de ser ut ? Lite Ludna och stora som pingisbollar ungefär ...  fikon
Vi skrattade gott...Hmmm De kändes som - fladdermusskinn ungefär ... tror jag ...eller nåt annat skinn ... tror jag ...
Sen smakade de inget särskilt ... Men man kanske ska prova igen ?! Det var lite , sött så där.
Kanske m mörk choklad m lite krydda ?

Ja ja det om detta ...
Tänkte att jag ska skryta lite, inte på mig själv då utan på alla som ställer upp ideellt och lägger ner en massa tid på att vara ledare i olika aktiviteter! Vad ni är duktiga ! I allt som våra barn är med på så är det kanonduktiga och engagerade ledare, som vill driva och utveckla, lära och lära ut massa bra kunskaper!
Ni gör det oftast på er egen fritid, ibland är era barn med men ibland är det bara för att ni tycker det är skoj, (jag tror att alla som är ledare på nåt sätt finner nåt nöje i det de gör )
Och många gånger så är då jag dålig på att tala om hur bra ni gör det !
Ni är bra !

Tack för mig !

Kommentarer
Postat av: Monica

Superfin klänning... när hon har växt ur den kan jag köpa den :O)

2008-11-19 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0