Glömska

Oj oj oj - glömska ?!
Är hos mamsen och ....
#Hon hade varit på väg t jobbet gående m cykelhjälm på skallen -utan cykel .....-Glömska ???
# Hon hade flera par strumpor på sig när hon skulle isäng för kvällen ... Glömska ???
# Hon har införskaffat en medicindosett... Glömska ???

Och jag då ... hade duschat , sprang omkring här och dolade som man gör när man dushat, rollade deoderant två gånger innan jag kom på mig själv .... Glömska ???
Plus alla gånger jag varit på väg att åka nånstans för vissa ärenden och glömt bort var jag är på väg... Glömska ??
Alla gånger jag åkt hem från dagis utan att hämta mellanK ... Glömska ???
Alla gånger jag åkt t dagis f att hämta lilla K som nu går på Skolan - mycket närmare oss....Glömska ???

Nej vi är nog bara allmänt förvirrade min mor och jag - det ligger i släkten och i tiden ;-))

Var på jakt efter en Ipren min syster sa att " du får nog ta från mammas dosett !" Men det kan jag ju inte - tänk vad som skulle kunna hända då ... JAg lämnar fritt åt er fantasi - som vanligt ;-))

Ha en bra dag ! Det  ska jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0