Back

Pain in da back - ont i ryggen - har maken fortfarande !
Tid hos ryggknådarn i eftermiddag , så vi hoppas på bättring - Han ser ut som ett stort S hela maken



Hoppas han kan göra såna här övningar snart  

 

På söndag blir det t Skellefteå och se på när våra hockeykillar ska spela hockey- jag ska få med mig vännen har jag tänkt - bara så ni vet !!!

Monika kul att se att du fortfarande finns nånstans ute i cyberspace !
Hur mår ni ?

Och du - lämna hon i fred - hon förtjänar nåt bättre !!!!
Ba så du vet !


Kommentarer
Postat av: Monica

Jo då... jag finns här ute i cyberspace. Framförallt på facebook! Men är in varje dag o kollar hur Familjen Ludvigsson har det :O) Vi mår bara bra. Moa växer så det knakar... är ju snart 6 månader. Försöker lära jr att åka skridskor. Måste köpa mig nya grillor så att jag kan vara med på isen. Men han trodde att han kunde detta med skridskor. Ack så besviken han blev. Han trodde nog att skulle kunna spela hockey på en gång. He he

Kylan har börjat komma hit också och det är skönt. Har hunnit med en hysteritrip till Peking och shoppade järnet där i två dygn innan vi åkte hem igen. Take care!!

2008-11-04 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0