änglalördag

idag skulle vi på änglapyssel, jag vill ner t kyrkan, jag ska ta mig till gravarna , men maken ligger m ryggskott...
Så det är jätteSYND om honom, utan rygg är man very handikappad...

Så jag jobbar - han ligger hemma och barnen och svärmor ( hans ) passar upp på honom ...

Så min mamma och lilla K har gått ner på änglapyssel

Igår ?
Det gick bra - jag tål hästar !!! Det gjorde jag inte när jag var liten ??? lite konstigt , men ... Hundar och katter tål jag inte- nej och det visste jag ju redan....
Mitt hjärta såg bra ut- gå hem är var frisk sa han läkaren- som en Jesus... Men jag är ju rätt frisk, min hosta hoppas läkaren ska försvinna m tabletter, för det finns inga tvivel om att jag har astma HA säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0