24 November

En månad kvar till jul
Gaaaa

Måndag  Och det känns , helgen var alldeles för kort , skulle gärna varit hemma och fortsatt med  det jag höll på med, jag plockar inte fram tomtarna än, men lite rött och juligt vill jag har det eftersom vi får vinfrämmande i morgon kväll , vi ska inte dricka utan bara lotta ut ... Och fika !
Sen åker jag ju bort på torsdag och kommer hem på Söndag= första advent och skyltsöndag så då är det skönt om det är framme...

Fick trevligt besök nyss , två smålänningar som kom och fikade, skulle återvända hemåt  i eftermiddag efter att de gjort upp om ett köp av fastighet ... Jättekul tycker jag ! Det tyckte inte deras fruar men de är storumanbitna ! Kul Kul !!!

Lilla K gjorde sista lektionen av RIDLEKIS igår ( Hon fortsätter efter jul )  det var kallt på stallet !

Snö och blåst i Storuman idag !

Nån som har en kungakrona och mantel att låna ut ???? MellanK ska vara skådespelare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0