Tisdag

Dagens Lilla Kärlek , hade löst problemet !
-Jag har löst problemet, kom hon in i köket och deklarerade med tandborsten i högsta hugg.
Jag fattade nada ???? så jag sa Va ???
jag har löst problemet !!! Vadå  för problem sa jag ?

Pappan hade delat på avloppsröret till handfatet i går och skulle rensa eftersom det var på snäppen att bli pottätt , det gick då sönder nån del till röret  så vi har fått använda diskhon till tvätt och tandborstning.
Det satt en plastpåse på kranen, en stor lapp i handfatet "trasig" och det var stoppat toapapper i rören allt för att det inte skulle bli någon ytterligare olycka !
Jamen jag har löst problemet med handfatet , sa lilla kärleken , Ha,  pappa har ju stoppat fullt med toapapper i rörena ....

Lärdomen om att inte använda så mycket papper i toan för att det blir tätt tycks ha gått fram !

Mellankillen hade inga hål i tänderna , på torsdag morgon är det min tur GAAAAAAAA Jag har redan ont i magen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0