Tisdag fortsättning!

Har bara rännt runt idag ... Båda killarna hade bandyturneringar men vi var bara och spanade på mellankillens, det gick sådär tror jag , han säger inte så mycket , han stog i mål och- ja skötte sig helt godkänt !
Sen var det sjukgymnasten med min rygg  det gick nog också rätt bra , känns då så nu  ialla fall !
Och nu ska jag snart laga mat ,vännen kommer och käkar viska ta oss till Loppis i långsjöby med diverse prylar !

Djurskyddsinspektören ringde i dag ....
Våra hundar skällde inatt så nån hade ringt och klagat, de kanske skäller på natten , jag vet inte - jag hör dem inte ...
Jag bor vägg i vägg med hundhuset ....
Konstigt att ingen har klagat förr ???? Och att ingen hör av sig direkt till oss i så fall ???
Men det kanske är därför det finns en djurskyddsinspektör.... Vad vet jag ???

Jag ska till tandläkaren på torsdag morgon kl 08.00 - jag har ont i magen!


Kommentarer
Postat av: Moncia

Halloj, kolla familjeliv.... där har du msn adresserna. Vi hörs.... Kram kram

2008-05-13 @ 19:54:51
Postat av: Hera

Lördag ska jag va hos fadern och ta det lugnt :-)...men det skulle va kul att träffas ...torsdag kanske?...lunch eller nåt...vi ser väl!

2008-05-13 @ 23:26:22
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: ÅM

Tänk att vissa människor är så fega... OM nu era hundar skäller, så vore det väl enklare att säga det rakt ut till er, eller? Ja man slutar aldrig att förvånas.

2008-05-14 @ 10:55:09
Postat av: Stannapanna

mhmmmm ..... jaaaa, what to say...

2008-05-14 @ 11:21:15
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0