the end

på helgen...
Var och gjorde lite jobb på macken , jag som tänkte jobba lite i helgen men varit så förkyld så jag inte orkade vara där... nu kändes det att jag nästan längtar till i morgon , att få en normal vardag igen ! Har mycket där att göra , det kliar i fingrarna !

Gårdagskvällen var mucho najs ! Tillbringades på Vännens fantastiskt mysiga altan m trevliga vänner, god mat och mycket surr om allt ! Lite Tore Skogmanrock fick avsluta vårdel av kvöllen !
I morse vakande jag upp som alla andra till en regning och tråkig dag, trodde i min enfald att solen var här för att stanna .. men tji ...
Sååå vad göra - jo Loppan i Långsjöby loppiset var jag till och shoppade lite men jag gick + fick ju faktiskt lite pengar för försålda varor ! Nu ska jag plocka hop mera grejer t nästa inlämning - mina inhandlade fynd ska jag dela med mig av i morgon , får ju  inte in bilder på datorn här hemma !
Vännerna följde med så vi fick en go´fika m hembakt på tillhörande fiket ! Mums !!!
Sen har jag fått en låsning i nacken/ ryggen igen så jag måste ussöka expertis i morgon , har försökt m diverse kurer men inget som funkar nåt bra ! 
 
I kväll fick jag sitta och surra m nån som jag träffar alldeles för sällan . två timmar bara försvann MYYYYSIGT!
Och mycket som ska avhandlas men man hinner inte allt ! Och finaste barnen t vännen som är så goa !!!

Nu är det popcorn och film som gäller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0