Tandläkaren

fortsätter att finnas i mitt medvetande....
Var dit m storkillen i tisdags de kollade hans tandställning- ser ut som en groda - en blå groda ...

I dag var maken till tandläkaren, han fick laga , borra , utan bedövning, jag är full av beundran !!

I går kväll hade storkillen " tappat en tand "  det var bara det att det var en pytteliten "tand " en flisa av något... och jag vet inte vad ? Längst in där det är på väg upp en ny tand... så vi ska upp i eftermiddag så de får titta att det inte är från den nya tanden  ... Han hade tuggat på en rå makaron !!!! Att det ska vara så gott , det gör mina barn ofta !

I morse var vännen till tandläkaren för att fortsätta sin rotfyllning, en av mina arbetskamrater har varit dit i tisdags och rotfyllt....

Jag tycker inte om tandläkaren .... frågan är om han tycker om mig ;-))

(Jag tycker om tandläkaren privat , men inte på sitt jobb, vi är jaktkamrater !)

Lilla K var med 6åringarna på nya skolan i går ... det närmar sig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0