Solen skiner

Men det är så förblånat kallt så det känns som vintern är på väg tillbaks.... jag trodde det skulle vara skönt ute i morse och lilltejen är så ARG på pappa som inte "her på bilvärmen "( Kupevärmaren)

Blåser gör det också, i går kväll trodde jag nån var på taket och klättrade men det var blåsten som skickade skurar av kottar och barr....

Snöade i fjällen i går ....
Vart tog våren vägen ???

Önskar att jag åt godis... eller ... som tur är äter jag inte godis... vi har 20 askar Alladin choklad som gått ut på datum.... TRILLINGNÖT MUMS !

Kommentarer
Postat av: Västkust gänget!!!!

Halloj!!!

Vi har sommar och sol, springer runt i shorts och njuter av sommaren!!!!

NÄ, vi längtar inte hem till Storuman igen.....=)

2008-05-12 @ 14:39:02
Postat av: Lina

Ah, trillingnöt! Min favorit :)

2008-05-12 @ 16:25:23
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lina

Ah, trillingnöt! Min favorit :)

2008-05-12 @ 16:25:46
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: SnyggLinda

Vad kostar gamla chokladaskar? Jag lovar att jag inte skulle märka någon skillnad... jag äter så snabbt. =)

2008-05-12 @ 17:16:24
Postat av: Stannapanna

Du jag lovar-Kom in så får du en... bara du lovar att prata bra om oss ochskryta på våran "snyggjocke" i verkstan sen ;-)) (annars säljer jag dem för 39 kr styck - inte ens halva priset.... )

2008-05-12 @ 20:28:22
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0