Sol o Grattis

Alla , alla , alla , alla,alla ALLA; ALLA
utom utom utom utom utom utom
                JAG

ska utomlands



JAg vill också !!!!! Desperately

Grattis  Monkan till Lilla tjejen !  Åh vad mysigt att snusa , jagär lite avis faktiskt !!!

Bondesökerfru hör definitivt inte till något jag måste se , men
vore jag kille och   singel      så........

Foto: Jörgen Lindskog/TV4


Vore han inte så dum.... men han tänder inte på såna som jag! (tjejer )

( just ja jag glömde - jag är gift )

Kommentarer
Postat av: vicky

ja visst var han charmig,lyllos alla killar där ute=)

2008-05-22 @ 07:02:19
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se/
Postat av: SnyggLinda

Jag ska inte utomlands...har inte ens tänkt på vad jag ska hitta på i sommar...? =)



Den där killen ser ju ut som en tjej jue...

2008-05-22 @ 11:32:00
Postat av: Maria

Jag ska då minsann inte heller utomlands...

2008-05-22 @ 13:35:58
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0