samlingspunkt

Nya samlingsplacet i Big Lake är nog Soptippen ... eller Återvinningsplatsen....
Alla var där , till och med jag ! (Hur mycket skräp finns det inte där , och det är bara i en liten del av världen ....)
Med skrot som jag inte vet var det kommer från ,det var maken som rensat hör och häpna !
Han är lite inspirerad också, men det är väl så när det blir vår och skiten tinar fram !

Var på gymet en timme innan middagen - jag gillar den nya maskinen som man både trampar på och stakar sig fram med armarna! ( hu hu bra beskrivning va - hoppas ni förstår vad jag menar )

Och vännen fick sin säng hemlevererad så nu kan dottern sova lugnt !

Blir lite knäckt på vädret just nu , jag gillar snö- på vintern , men jag blir otroligt less när det snöar och är svinkallt i mitten av Maj, samtidigt så hoppas jag nu då att det blir en riktig sommar med vackert väder, varmt och soligt...
Men det är ju osett än... Vädergudarna är oförutsägbara, jag vet bara att dieseln är svindyr just nu och vi ska på bilsemester, förmodligen tvärtemot vad alla tror så har vi samma pris på drivmedel som de flesta av er andra !!!
Så det blir en dyr semester om det ska se ut så här ....

Neeeeeej nu blev det mål mål för tjeckerna på straff .... Skit också ......
Nu måste de kämpa ! Oj oj oj ! (hockeyn går i bakgrunden på tv´n)

Var t Grannarna / vännerna och fikade , där sonen är en klippa på att baka - blir lika impad varje gång och nu var det flera sorter, ur en kokbok lånad på skolan, men med en lika duktig mor så kan det väl inte bli annat, önskar bara att mina ungar kunde ta efter ....

Well, welll ni vet vad det är i morgon bitti , WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK tandläkaren .... jag vet inte om jag överlever, jag fattar inte att det ska vara så fruktansvärt jobbigt, jag kommer inte att kunna sova......
8.00 ååååhåhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Lina

Tandläkaren är inte så farlig, fast det beror på vem man ska till.. Ferry eller folktandvården?

2008-05-14 @ 22:02:50
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0