på fredagskvällen

bubblar det-i blodet det är ..... Inte Fest

Men däremot pizza på kitas , som inte smakade speciellt mycket , men det beror nog mer på min förkylning än något annat, för det brukar inte vara smaklöst där - det brukar smakaGÖTT

Fick en stund på fiket m en av stamvännerna , skönt m lite surr och the !

Sen handlade jag och åkte hem till min senaste bok m Helene Tursten , Eldsdansen - klart bra bok som jag läste ut framför tv´n i kväll...

Tog faktiskt en powernapföre middagen också - det är inteofta dethänder ska jag säga....´

Mitt tangentbordhåller på att klabba igen - få se nu hur var det man rengjorde ? Tandborste ? Tops?
Bakteriefälla såg jag att de sa på tv´n... värre än toaletten??? Kannog vara sant!
 Imorgon är detlördag......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0