nostalgi

När jag fortsatte min erövring av mount everest i morse så pratade de om 80-talet, Rolling Stoners på Ullevi, ETpremiären, Ulf Lundell " Kär och Galen " Och så spelades denna på radion


Lite nostalgi eller ????

Sonen klev upp kl 7 i morse för att fiska, han åkte ut i går morse med cykeln, kastspöet och fiskeväskan ca 8,30 på morgonen, kl 11,30 ringde han , då ville han ha hämtning , han hade fått låna en pulka av snälla människor för att dra säcken med fisk från hans fiskeställe till Gamla Båthamnen
I säcken fanns 40-talet fina fiskar !
Duktig kille !
Sen tjänade han lite extra pengar genom att hjälpa pappa på macken och byta däck .... bara det håller i sig !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du snacka om nostalgi. Kan inte annat än att tänka på en viss långhårig kille vi hade i skolan då, han gick visst i din paralell.

2008-05-02 @ 09:59:01
URL: http://yomagic.blogg.se
Postat av: Hera

Jag som älskar fisk!!! Lycko dig säger jag bara!

/Hera

2008-05-02 @ 17:13:22
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0