NEJ

FY !

Vilket andefattigt inlägg det förra var!
SKÄMS gör jag , vilket  I-landsproblem- att få åka bort och ha det bra och klaga på detta vis
Fy ändå! Jag skäms ! Burma,Kina, olyckor och elände ..... Näää fy och fy ! 

Maken hittade en död älg förra veckan, de tror att det är den första älg som dött på jaktledarens pass, för ingen har då skjutit nån där nån gång .... Frågan är vem/vad som orsakat frånfället , kan det vara storskräcken ???

Nu kom maken hem från Sörlidbäcken och hade hittat en kvinna som stod i gyttja till bröstet, han trodde det var gyttjebrottning på gång, så fram med kameran, men fick lova att inte lägga ut på nätet...
Hon hade sällskap av maken som satt i en gosig varm grävare, där förstår vi nog vem som den dominante i det huset ...
Här hemma påstår mina vänner att det är jag , men jag vet inte ;-))- eller Okej då !
I alla fall så jobbades det frenetiskt med att gräva för jordvärme ! Duktiga människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0