mask

Maken har beställt hem självlysande mask ....
Han är som ett barn på julafton och springer runt med maskburken och ska visa alla människor...

Jag har ont i skallen ... vet inte vad jag ska göra, har hört talas om att en viss siffra ska hjälpa , men jag tror jag provar med en vanlig huvudvärkstablett.... blir det kris får vi slå igen och gå hem en stund ...
Såååå om ni kommer hit och det är stängt vet ni varför...

Mitt nya halsband är jättefint !


Dessutom har vi fått hem nya hörböcker, bla Camilla Läckbergs nyaste, det är bara det att jag vill LÄSA , det tar sån tid m ljudböcker för mig nu...
Men I´ll give it a try...
Jag fick ju en ljudbok i födelsedagspresent också så det är bara att börja lyssna ...

Svammel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0