loppisprylar

gaaa vad svårt det är att sätta pris på sina gamla prylar.... för mig har de varit värda en hel del ....

Vid andra rensningen så åker en del av det jag tänkt sälja på soptippen.... och en del plockar lilla K in i huset igen... hann inte innan hon fick syn på den Fiiiiina ryggsäcken med aristocats... den skulle absolut vara kvar..... Med stoooora tårar i ögonen så skulle hon offra fina rosa prinsessryggan , bara den här kattryggan fick vara kvar.....well well självklart blir båda ryggorna kvar...

Har hunnit allt jag bestämt mig för och lite till.... Fikat med vännen blev dock någon annan kväll ...Fårväl se när bara ...
nu har jag gräddat några bullar till Stora O så han kanske kan sova inatt ... med magen full av nybakta ( förbakade ) bullar....

Mina tankar går till familjen som genomgick något jobbigt inatt.....något som sätter spår ....



Kommentarer
Postat av: SnyggLinda

Jag har också fejat ikväll! Märkt upp grejer till loppis. Släpvagn på tisdag!



Huu... vet du vem det var? Jag hörde ett skott och sa till Daniel:

- Men? Jag hörde ett skott!

- Mmm...

- Men! Det lät jättenära... usch!

2008-05-11 @ 22:13:32
Postat av: Hera

Jag vet ingenting men när jag läser det ni skrivit så...känns det inge bra...

2008-05-11 @ 23:50:18
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Hera

Jag vet ingenting men när jag läser det ni skrivit så...känns det inge bra...

2008-05-11 @ 23:50:30
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja usch, man undrar ju vem. Stackars familj....

2008-05-12 @ 08:25:38
Postat av: SnyggLinda

Jag hörde bara att det kom från Luspnäsethållet...hurvas

2008-05-12 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0