Jag

sällar mig till skaran som klagar på att de är trötta !

JAG ÄR OCKSÅ TRÖTT !
Men egentligen borde jag inte klaga... maken har företräde på trötthetsklagovisan !

Han som kliver upp 06.15 varje morgon och öppnar Macken 06.30 ... Allt för våra fikagäster, annars så ringer de ( tack och lov! ) Och som i går kom han hem 22.30 efter jobbet ... Som tur är händer det bara nån gång i veckan...
Han drar det  tyngre lasset på jobbet, så är det,  och jag hemma !
Meen som sagt jag är också trött för maken envisas med att ha två väckarklockor som ringer med jämna mellanrum fr kl 05 , så inte kan ju jag sova då , jag måste ju se till att han tar sig ur sängen och sen drar jag mig bara en liiiiiten stund innan jag också kliver upp... och börjar m dagens sysslor
Det är jag ju van !
men nu är jag TRÖTT !

jag skyller på vädret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0