Internationel

Hello !
Jag har via telefon pratat Serbokratisk engelska med Serbien via telefon och via öga mot öga , jag har pratat försvenskad Danska men ändock danska i telefon , vad blir det härnäst !???
Men vi löste det , jag hoppas jag får en stjärna i himmelen för det här, jag fick ta bilen och åka och visa den stackars Serbokratiske Lastbilschauffören tillrätta ! Ha ha ha !!!

Och telefonsamtalet för mitt barn-.....Ja det löser sig verkar det som , vet inte riktigt hur men ....



Loppisfynden !



Min nya frukostfavorit, eller mellanmål, eller kvällsmål .... elller förresten närsomhelst ...

Bananer, meloner, hjortron, bär, alla möjliga frukter, solrosfrön, linfrön, turkisk youghurt, naturell youghurt, vaniljyoughurt variationer i det oändliga !!! 

SMOOTHIES !!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Finfint! Både loppisfynden och telefonsamtalet om kiddet!

2008-05-06 @ 13:32:56
URL: http://linda1979.blogg.se/
Postat av: Blaikare

Du har gjort jättefina loppisfynd. Kan du inte lägga ut ett recept på smoothies på bloggen? det verkar jättegott. Ha de bra/MB

2008-05-06 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0