Hoj hoj

finns det piller mot totalförvirring ???

Vi skulle och titta på alla fina balpar idag ! Vi åt tidig middag , slappade lite för att sen cykla upp HELA familjen och titta på prinsessorna ( det är trots allt dem jag tittar mest på )
Vad händer - jo jag som inte kollat tiden inser att allt börjat när vi kommer upp för backen , skriker till Lilla K att hon ska kasta cykeln och springa så vi inte missar nåt ....
Vi kutar järnet  ( så fort femårsben kan springa ) kommer fram och - hinner se de tre sista paren !!!!!!!!!!!

Det började 17 INTE 18 som det brukar ....... Vi var jättebesvikna !!!
De vi hann se tyckte lilla K såg ut som riktiga Barbies

Meeen nån har lovat oss en skiva med bilder så vi kommer att längta efter den !
Höll på att missa att hämta mackorna på ICA som jag beställt också ... Tur Inger sprang ifatt mig med dem där inne ...

Nu har jag hittat vindskyddet jag vill ha , det gäller bara att hitta nån som kan bygga det också, jag ska leta *spanar * ....

Efter glass hos vännerna I cyklade vi hemåt och hamnade på party vid båthamnen .... Ungar som festar , nu har de töat fram , examen och sommarlovet närmar sig... Skulle inte vilja vara i deras kläder i morgon när de vaknar till liv .*hurv*

Hann skura upp altanen med sällskap av myggor stora som domherrar- det är säkert - jag fick huka när de kom brummande som värsta reaplan , USCH !!!
Maken märker inte ens att de finns där han är totalt oberörd, jag brukar skylla på att han är så blek och blodfattig så myggorna törs inte suga på honom ,  de är rädda att åka dit för mordförsök ....

Nu ska jag i säng till tonerna av maken som rattar jordfräsen i pär-landet , han har gett sig fasen på att sätta potatis igen , fast vi är då sannerligen inga storförbrukare av potatis , det brukar oftast bli pasta  så det är lite exotiskt med potatis i vår familj ! Men gott m nypären !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0