Friidrott

Det var träning i går kväll på Röbroplan kl 17 , Friidrott, med en lärare från central ! Roligt tycket mina ungar som  halkade in alla tre till slut ! Ledaren är riktigt bra !
 Roligt när han iklädd täckjacka och gummistövlar ska instruera ungar som klätt sig ordentligt ( förutom min kille som hade lånkallingar med shorts utanpå och huvtröja) Lovikkavantar och mössor på ...
De sprang 60 meter och de hoppade längdhopp, förbättrade sina resultat bara igår kväll så det ska  nog ge resultat ...
Till och med lilla K hoppade och sprang, ni vet , hon gör inget som inte passar henne men det gick bra !

Till helgen blir det spännande vet ni vad då ska jag på utflykt med min man - hör och häpna , två st till ska med, och vi ska åka en bra bit ....Bo på hotell , gå på konsert, shoppa, äta gott----
( Känns som jag gör inget annat nu förtiden men livet är till för att njutas av )

Kommentarer
Postat av: Maria

Vem hade han lånat kallingarna av??? haha Kaffe imorron...

2008-05-19 @ 15:27:04
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Hela serien heter Barnslig. Det är bara att tänka på mig så kommer du ihåg det. ;) Men lägg inte ner så mycket energi på det här, finns det gröna med flodhästar så ryck åt dig det.. finns nått annat fint just bredvid så ryck åt dig det också. Viktigast är det gröna. För det är jättefint tycker jag! Var vill du ha pengarn? På Statoil? I brevlådan? I handen?

2008-05-19 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0