Fredag

Min vän var också hos tandläkaren , idag , och hon var ungefär lika skräckslagen som jag var... Men det hade gått bra, det är bara det att hon måste dit igen stackaren , jag har ju ett helt år kvar ! ( hoppas jag )

Lunch idag med maken, den enda mannen i mitt liv ! ;-)) ( som räknas för man kan väl inte räkna Mr Mc Dreamy ???)

I morgon kära läsare då är det Stensele Runt , springtävling för alla åldrar !
Kom och var med , fina priser brukar det vara ! I år ska jag promenera med systeryster runt !
Alla tre barnen ska vara med och springa !
Roligt ! Hoppas bara att jag hinner på loppis en sväng också , men det är ju nästan granne så det borde gå !

Nu är det snart sommar och bröllopstider, jag har faktiskt inte fått nån inbjudan ;-(( men jag hör att det planeras för bröllop ....en par stycken i alla fall tror jag !Spännande !

Hmmmm  jag måste kolla jag tror jag har jubileum..... Jag återkommer !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0