Frankly

I don´t give a damn ...
Ha ha ha har för mig att nån lärare sagt nåt sånt ... minns inte vem ....

Men nu ser det ut att lösa sig med lilla K ... om nu inget annat inträffar, ögonen blev stora som tefat när jag sa att hon skulle få åka m nån som hade en häst på släp ...
Det skulle vara fantastiskt skönt att slippa åka förbi Umeå = omväg !
Storkillen verkar ska tillbringa helgen i Pauträsk! Och då var det Mellankillen.... vännen hade lovat - tills jag påminde henne om att hon ska på dop ! Sååååå vi får se om han får hänga med på dop ?!

Sen har jag lite ångest över nästa helg ! Jag skulle så gärna vilja vara med på skyttekurs, men jag har inget eget gevär, och jag har varit borta flera helger i rad , behöver bara vara .... hemma - Men jag vill så gärna!

Var t sjukgymnasten idag igen , nu fick hanlös mera så nu hoppas jag att det var allt ! Ska dit om två veckor ,men ikväll blir det boxing !- som jag har längtat  (hmmmm ) ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0