mental utmattning

inte riktigt men nära på, känns som hjärnan är lite vidbränd....

I gårkväll gick jag till vännen trots att jag inte tänkt mig det efter dagens skithändelse
I alla fall åt vi sallad , drack lite vin och surrade medans vi såg melodifestivalen !
Bästa hittils i den vägen , men jag tycker att Nordman förtjänar en chans, min röst i andra chansen går till Nordman !

Upp i morse och åkte m storkillen till Umeå där de mötte Björklöven, Storuman var 12 spelare till att börja m + målvakt, i sista perioden var de tio spelare, dvs två femmor, och det syntes att de kämpade men de förlorade till slut....

Hemma ca 19.30 och nu går jag i säng tror jag ...

Utslut på !

Ibland känns det som att man utkämpar nåt sorts krig .... nån kamp som inte ger nåt egentligen ... och ibland förstår jag mig inte ens på reglerna ....
Så därför låter jag det vara ... Jag tror på tomten ;-))

Kommentarer
Postat av: Hera

Huvudsaken man tror på något här i livet! Ta det lugnt ett tag...känns det som nåt är vidbränt så brukar man ju dra undan kastrullen från plattan...eller hur?

:-)
Hera

2008-03-03 @ 09:55:36
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0