Kalas och kärlek


-Jag trodde aldrig vi skulle kunna prata med varandra mer...
-Jag släpper taget, jag måste. Släppa taget.

Grey´s igen - vill inte bli störd under det programmet det är MIN stund !

Två födelsedagsbarn i kväll, två ställen att visitera och fika på, fyra tårtor, massor med kakor, saft, kaffe, bullar
 och många trevliga människor man får träffa ! Det är roligt med kalas !

Ibland måste man tillåta sig själv att inte vara så tuff...

Nästa fantastiska citat från RENT hus ikväll, hon som har städfirma och Älskar att städa och göra rent hus  utbristeri all röra och skit - jag bara äääälskar det här det är till och med bättre än en utlösning !

Världen förändras varje dag, vad är det som säger att förändringar inte kan bli till det bättre? Förändringar blir vad man gör dem till...
Carolina Klyft ska lägga av med sjukamp och börja med längdhopp i stället.....
Det kan v bli en bra förändring? ! Hon verkar då vara nöjd med att ha fattat beslutet...

God natt mina vänner !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0