Jo då !

Allt bra här också syster yster ! Jag längtar upp till er i stugan i Joeström bara !

Var till Nalovardo i går och skulle åka skidor, men det var ju skitväder- synd när man har EN dag man kan ta ledigt och åka ... Lilla kärleken tyckte inte det var kul att åka i opistade backar i snöyra...
Vi åkte några varv , fikade,åkte lite till sen åkte vi hem...
Men jag hann prova hålla i nån bössa på järnaffären - har som tänkt köpa mig en egen hagelbössa....

Idag tar vi det lugnt , storebror var ute i morse kl 04,30på isen och fiskade, fick två fiskar som han sålt för att tjäna pengar t jägarexamensprovet ( han körde på det i tisdags så nu är det nya tag ) mellanbrorsan ska till backen m kompis och jag och lilla kärleken tar oss inte för nåt särskilt...

Vi hade glassprovning i går kvälll
GB Glass har kommit m NYHETER en gammal goding LAkritspuck - Smaskens, sen nån ny magnum och en ny ananassplit som var god ! Barnen provade calippo m ananas smak som de gillade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0