hå hå ja ja

huvudvärken undar ni förstås ?????

Jo då bättre ... Men vad det beror på - därom tvista de lärde ...

Nu har jag ont i halsen i stället ...Är väl allmänt inte fräsch, men jag stretar på

TÄnkte berätta om det lilla smitardramat som utspelat sig här på macken under de senaste två dagarna ...

Maken jobbade , en svart S80 kör in tankar och - drar iväg ...
Med diverse efterforskningar och hjälp av kunder och konkurrenter så fick vi veta vem det var en av de som befann sig i bilen.... polisen var kontaktad men maken ringde upp gossen ifråga, som naturligtvis nekade, visste inte vem han åkt med , hade inte nån aning om vad maken talade om ...
Maken sa som det var- kom in och betala det är lättast för alla eftersom polisen är involverad nu ...
kl 17 i går kom det en yngling och betalade bensinnotan som var på nästan 1000 kr ....
Slutet gott allting gott ....
Hoppas de lärt sig sin läxa...

Alla gör sina misstag bara man inte gör om dem igen när man vet vilka konsekvenserna kan bli ...

Kommentarer
Postat av: Hera

Se upp...mamsen min har ont i halsen med...streptokocker var det

2008-03-11 @ 11:26:20
URL: http://www.hera.blogg.se
Postat av: Linda

Wow. Bra gjort tycker jag, både av er och ynglingen. (Alltså att ynglingen betalade och vågade komma in, först var han/hon idiot som snodde bensin)

2008-03-11 @ 11:35:51
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Kicki

Vi är uppe i Joesjö under påsken från måndag till måndag, så snart får man semester =)

2008-03-11 @ 15:57:40
URL: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0