Dagens höjdare

Barnens farfar som efter två och ett halvt år fick /kunde klättra in i sin favorittraktor och skotta lite snö....

Farfarn har en cancertumör som sitter på ryggraden, den växer inte i nuläget efter behandlingen han fått, men han har haft svårt att gå, Envis som en get så har han "tränat" gått hem till våra hundar och matat dem varje dag, (svårt i snön , med krycka och mathinkar) , promenerat runt kvarteret , och kämpat, han har fortfarande en krycka när han går ute men idag till slut kunde han böka sig upp och in i traktorn och skotta snö .... 

Vi är jätteglada för hans skull !!!

S K E L L E F T E Å                A I K  vann ikväll ,

minns du Monkan när vi åkte fritidsgårdsbussen och kollade på hockey i Skellefteå när vi gick högstadiet ??? Det var nog mest de snygga killarna som drog inte så mycket spelet ???
Men kul hade vi !


Ikväll var min organisationsförmåga på topp.
En unge; klippning 16.30
En unge; tandläkaren 15.10 träning 16.45 (på ladan f ombyte )
En unge ; hämtning innan 15.30 barngympaavslutning ute på skidstadion kl 17.30
Maken hade matrast fr 15 och började jobba 17.30
Jag ; träning 18.45
Mellan allt detta , matlagning utfordring och skjutsning
Men vi är inte ensamma m späckat schema ...
 gnatt

Kommentarer
Postat av: Hera

Bra att han är envis som en get!

2008-03-12 @ 00:03:28
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Mammsen

Grattis på din namnsdag idag

2008-03-12 @ 06:27:17
Postat av: Linda

Späckat schema... jag blev lite stressad bara jag läste... ;)

2008-03-12 @ 06:59:23
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Hera ; Jo det är super ! Ibland är det BRA att vara envis !!!
Mamsen ; Tack det hade jag glömt !
Linda ; Jo det är bara att ta en sak i taget och hoppas att det kommer i rätt ordning !!! ;-)

2008-03-12 @ 08:49:14
Postat av: Monkan

Åhhhh det hade jag helt glömt bort. Men fantastiskt kul att dom vann. Numera så hejar jag på allt norr om dalälven. Med tanke på att det retar Tomas som är Djurgårdare.. Svågern är inbiten AIK:re (AIK här nere) så jr har fått ett medlemsskap i AIK av sin farbror. Måste nog ta tag i detta och ordna så att sonen blir medlem i Skellefteå AIK eller MODO. Man är ju rädd att det ska bli en Djurgårdare till. Vad roligt att höra att svärfar är så pigg :) Du får hälsa till din svärmor.. Nu ska jag njuta av stillheten här hemma. Jobbar ju bara 50% nu
o jr är på dagis o T sover för han ska jobba natt. Tjohooo på fredag ska jag på genrepet av Melodifestivalen.

2008-03-12 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0