back in business

för tillfället, lämnade lilla kärleken på dagis idag och hon var INTE glad, brorsorna hemma på påsklov och HON måste gå på DAGIS ....
Stiga  upp tidigt på morgonen och inte få ligga i sängen, dra sig, och titta på barntv...
Hon vaktar tv-dosorna noga, ingen får ta dem för det är HON som bestämmer vad vi ska se på tv.... hon har i alla fall lärt sig alla siffror tack vare tvdosorna...
Igår när vi var på jobbet ringde storebror och "ville prata med ALMA" hon tog telefonen, såg lite fundersam ut och sa " jag vet inte ", "hmmmm" ,"men JAG  VET INTE " flera gånger ... till slut förstod jag att hon gömt dosorna för brorsorna igen ... de hittades under alla garner i stickkorgen.... När det kom fram att de hittades så log hon lite finurligt.....
I morgon får hon vara ledig också, jag kan jobba ändå en stund....

Solen skiner och det verkar bli kanonväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0