yippiekayiea

ÄNTLIGEN hemma !!! Missförstå mig inte vi har haft det kanonbra , och jag skulle gärna vara kvar för vilket PISSVÄDER ni har här hemma !!!
Vi har i alla fall gått i shorts HELA veckan!!! Även om vi inte solat och badat så har det varit somar ... Här är det ju vinter !!!
Men det som är jobbigt är ju att vi bor i utkanten av Sverige, det är ju så LÅÅÅÅNGT !!! Ungarna skötte sig bra , men det blir drygt ! Vi har rest i 230 mil på en vecka ...

Och det är mycket innan man kommit in i huset igen  all packning alla tvättpåsar, regnkläder, stövlar, jaktkläder ....

Och så då Allsång på skansen som jag gärna vill se ... missade en del ändå men lite hann jag se !

Nu kommer Maken och gör narr av mig , undrar om det är mycket att ta igen, jag vill ju läsa om hur ni har haft det medans jag varit borta .... men ni verkar ju ha klarat er utan mig ( snyft ) haha men i´m back now !!! (hot eller löfte ta det som ni vill )

Ska lägga in bilder men nu måste jag fortsätta ta hand om min resväskehög ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0