working 9 to 5

Eller inte riktigt kl 07.00 var jag faktiskt på jobbet idag...
Min nya "barnflicka" ( storkillen ) skulle börja jobba idag , men det gick sämre, han vaknade inte förrn mellankillen fick fart på honom kl 10 då skulle han iväg m farfar till Sörli...och lilla K ville inte med .... följdaktligen kom hon hit och satt vid datorn en stund innan hon cyklade iväg t bästa systeryster och systerysterdotter !

Har tjorvat på med löner än så länge i dag löneökningar m.m   , ny dator har jag fått när jag varit borta ( jättestort tack til T på LO ) Den funkar jättefint med tanke på att det inte fanns med alla program som jag skulle lämna in och flytta över ....
Det som är lite klurigt är att inte allt finns som jag är van t.ex bankkopplingen det har jag fått fixa med idag.... men tack vare en duktig jobbarkompis så fixar det mesta sig ...

Regnar ute gör det också ,så jag fortsätter jobba så länge lilla K kan vara hos söstra mi ....

Såg en kula i dag som blev en överraskning ! Kul med nya kulor !!!
Fick höra lite SKVALLER över lunchen också , saftigt men det trodde jag ju nästan redan .....  Tihi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0