tavegyl

gör att jag blir trött - så fruktansvärt trött....
Kroppen känns som jag sitter fast i nåt när jag ska röra mig ....
Det känns som jag är i en dimma....
Och humöret är inte på topp- jag orkar inte riktigt med

Tog första tabletterna igår och sov hela eftermiddagen , tills vi fick middagsgäster
God mat och trevligt sällskap ; Mejan med familj, och några till...
( det var inte jag som lagat maten det var Mejan )
Sov länge i morse och har faktiskt klarat att sitta ute i solen i dag en stund, men nu är jag trött så in i bomben trött....
Nu ska jag bara göra det jag måste sen ska jag inta soffan ....

vi höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska försöka ta mig förbi en hälsokost och köpa Nazalese till dig o posta.... så att du får testa. Förstår att du blir utslagen av tavegyl. Usch fy för pollen....

2008-06-08 @ 21:56:00
Postat av: Monica

det var jag som skrev det.... vet inte vad som hände...

2008-06-09 @ 09:37:49
Postat av: Anna

Jag kör med Nazalese och det är en riktig lifesaver om man tar det flitigt!! Jag har yestat allt brukar må som en apa men jag mår ovanligt bra i år!! Hojta om du inte redan fått tag i det så pilar jag enr på stan och handlar och tar med hem.

2008-06-13 @ 10:25:23
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0