student i regnrusk

Jag är glad ; att jag jobbar inomhus, att jag inte tar studenten i dag , ( det är ARTON år sen jag gjorde det ...Hurv)
att vi hittade alla regnkläder i morse och att jag ska få kaffe snart !

Det är svinkallt ute , storkillen skulle spela brännboll, mellankillen skulle cykla till hembygdsgården och bada om man ville ... tror inte det blir nåt av nåt ....

Mellankillen kom med ett glatt besked i går ... det blir nog bra !
Han hade varit på avslutning på sitt fritids för nu slutar han där, han hade fått så fina presenter!

Och lilla K har inte ens en vecka kvar på sitt dagis, jag tycker de ska reservera vår hylla så där som man hänger upp hockeystjärnornas tröjor i ishallarna med deras nummer som ingen annan kan få ...
Jag tycker "vår" hylla på dagis ska vara vår ,
funderar allvarligt på att rista in "Familjen Ludvigsson was here from 1997 to 2008"
Det känns jättetrist att lämna tryggheten där , vet inte hur jag ska kunna tala om för alla som varit invioverade i våra barn hur fantastiska de är ! Vilket kanonjobb de gör , hur mycket vi har tyckt om dem ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0