Lång dag

trött i skallen just nu så nu blir det dravel ;

Träff på HBanken i dag ang. försäkringar, maken och jag fattar nada om sånt, vi ser jättekloka ut och hummar  när det passar nickar lite förstående och ser intresserade ut medans skallen tänker på allt vi skulle gjort i stället , men vi skrev på några papper och gick därifrån , han gnuggade händerna tjänstemannen när vi gick, men det blir nog bra ...

Skulle köpa skor til halva familjen men när vi kom dit hade de stängt för helgen , så vi är skolösa nu "snyft".....

Hade personalmöte, jag pratade konstant i 1 timme tror jag , varmt med 10 pers i vårt lilla fikarum men det gick nog bra !

Åt faktiskt middag på Frasses , gott och nyttigare  med nyckelhålsmärkt middag ,det var bara det att jag åt upp mellankillens kebabtallrik OCKSÅ så jag var nog inte sååå nyttig...

Avslutning för nämda mellankillens musikskola, de var kanonduktiga alla ungar på att spela ! Är imponerad att min unge kan spela så jag hör vad det är för melodi ! Jag hoppas verkligen att han känner för att fortsätta och bli nya Robert Wells....

Lilla K sjöng med i vissa låtar men säger sig INTE ångra att hon slutade .... hon vill rida istället !

Sen var jag på jättetrevligt klädparty med GODA kakor .... och gosigt sällskap ! Fick snusa bebis nästan hela kvällen ....
VI trivdes bra ihop , gör gärna om det ! Lite kläder blev det till barnen (ovanligt va ), hoppas bara de blir lika förtjusta som jag i alla mönster och färger !









Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller med lilla K. Ridning är super!

2008-06-05 @ 23:29:35
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: ÅM

Klart lilla K ska rida ;o) Kakorna var kanon. Receptet finns på värdinnans blogg =)

2008-06-06 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0