blomstertid

nu kommer ....
Med lust och  fägring stor .....  Lust till vadå ?????? Fägring vardå ????            RUND LUFTIG BUKETT - Bukett i gult / BOU_06_10

blommor var det i kyrkan i alla fall ,små och stora till och med ett äppelträd fick en fröken .... Och sjöng gjorde de alla barnen för allt vad deras fina kläder höll... Jag blir så snyftig så det är lite jobbigt faktiskt , får som titta bort och pilla lite i ögonen så det inte ska synas... Mellankillen är glad över att ha sommarlov i alla fall , även om mamma har vissa restriktioner när det gäller att vara ensam hemma och utetider..
Lilla tjejen satt hos vännen så henne såg jag inte skymten av men hon säger att hon klämde i på Idas sommarvisa ...
Fikade hemma m "murarn " o "frissan" najs (akkan var inte öppen annars är det tradition att fika där )

Men jag fick höra skvaller idag .... och jag blir besviken på hur man kan behandla människor, jag fattar inte , dessutom kan man inte göra så det är jag tämligen säker på, inte enligt lagar och regelverk....
Men det finns tydligen olika lagar för om man är arbetare,chef, eller högsta höns ....
Och så verkar det vara på flera ställen .... Nu kanske jag sticker näsan i det jag inte har att göra med , men jag tar risken ...

Beställde hem födelsedagspresent till lilla K , men schhhhh ni får inte säga nåt ....
Det är nåt som Pastorn som talar i kyrkan på avslutningen skulle bli väldigt avundsjuk på .... Ingen Limpa men väl en korg...

                                                   Sierra Cinderella                             

Imorgon är det ett gäng som åker iväg till Motala (tror jag det var ) de ska cykla vättern runt .... Visst gör de det bra !
Lite långt att cykla för lilla K men vi ska cykla badsjön runt !






Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, när jag var liten sjöng jag när blomstertigern kommer... pappa brukar reta mig för det än idag.. :D

2008-06-11 @ 23:20:01
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo nog ska jag orka... Är supertaggad!

känner mig lite otränad bara, men det ordnar nog sig =) Kommer att köra tors & sön hela sommaren så nu hoppas jag att det blir nå folk så att det blir av.

2008-06-12 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0