bättre

väder, det regnar inte men det är riktigt kallt fortfarande....

Mellankillen har sista skoldagen i dag med examen i kväll...
Storkillen har examen i  morgon !

Vaknade på morgonen och var totalt dagavill, trodde det var måndag, och jag som inte packat nånting för resan neröver på måndag ... Jag fick lite lätt panik innan jag i min hjärna kunde sortera ut vilken dag det egentligen var...

Måste leta reda på en långpannekaka med havregryn på .... kanske måste baka inför helgens stundande kalas !

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, är det jag som stressar upp dig kanske??? Ta´t lugnt, ta en toy eller nåt...

2008-06-11 @ 08:56:15
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vi kommer på kalaset på söndag =0)

2008-06-11 @ 08:56:51
Postat av: Mejans älskling

Hmm, lova inte för mycket!

Jag har installerat ett kvinno-filter i mina öron, dvs att allt prat rörande jobb som kommer från en kvinna filtreras bort... =)



...om det inte gäller vissa speciella typer av fysiskt arbete, då förstärks nämligen effekten!

2008-06-11 @ 12:38:09
Postat av: Stannapanna

Hmmm det surrar här på min blogg, undrar vad det kan vara .... en mygga eller ....nåt irriterande är det i alla fall...Nu vet jag Mejans älskling som ska snuskprata igen ;-))

2008-06-11 @ 14:58:44
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0