åh varför

gör jag så här varenda gång....
Planerar som en kratta, i dag var det packning, packning och åter packning en svång till Loppan i långsjöby där jag som andra fyndade lite  , en bricka och en kruka, lilla K köpte en bok med Askungen ...

Sen  hem och packade och plockade lite mer , tvättade, vek, torkade, innan jag åkte iväg på FEM årskalas , fyra styckna ivriga femåringar som bjöd in ALLA sina kompisar , de flesta kom och lekte rumpan av sig på Röbrohallen
Jättesnygga tårtor hade Umans Bageri gjort med en spindelmannen, en barbieprinsessa, en Blixten ( The Cars ) tårta och en jordgubbstårta mums vad goda de var !!!

När det var städat och klart så stressade jag hem med prylar lastade om , lämnade lilla K hos systeryster och drog ner till Gymet , bästa L G körde kombipasset med spinning och pump, kanonskönt, behövs verkligen efter helgens sockerchock ....

Tog mig på jobbet och fixade undan lite av morgondagens jobb så vi ska kunna hålla tidsgränsen kl 10 då vi drar neröver Sverige med mål i Växjö ...

Fick förresten in några fler anmälningar till 70-tals reunion festen! Kom och var med vi har förlängt anmälningstiden!!!

Good night ... vi ser när vi hörs ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0