vädrat

och klart , efter en tvåtimmars promenad med en god vän ochvädring av diverse tankar och funderingar så finner jag att ärendet är avslutat !
Ha ha skämt åsido så känns det bra att bara gå och gå i vackra sommarkvällen och surra , det gjorde till slutmyggen omkring oss oxå!Fy och blä vad jag starkt ogillar dessa fän!

Det finns andra fä´n jag ogillar också ! Så det så ! Såna som sårar och drar fram utan en tanke på nån annan ,bara ser till sitt eget och sig själv !
Fy för b***** ska du bara vet a! Hoppas du får lida i din himmel !

Fy så jag låter !

Och vet ni vad mer

När vi var på Nyfiket idag och fikade så kom Conny och ville vara med , det var bara det att det fanns ingen stol över
så vi lyfte fram en barnstol som han klämde ner sig i , ni vet en sån där med bygel och liten sits !
Och nog för att Conny  kommit närmare passningsformen för den stolen men den var alldeles för liten ändå visade det sig, för han fick blodstoppning i benen så vi skullle hjälpa honom ur den,det var bara det att hur vi än slet och drog, tre starka och smarta flickor så fick vi inte lös honom.....
Alltså sista utvägen var att ringa räddningstjänsten, men larmoperatören missförstod oss och skickade hela armadan av brandbilar och ambulans, så där stog vi med en Allt rödare Conny som höll på att dö av blodstoppning i benen som satt fastklämda i fyra hörn och såg ut som korvar....
När räddningstjänsten stormade in ...

Skoja ba !  God natt i morgon är det Gunnarn som gäller .... after work of course

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0