lusthus

var på mysig lusthusmiddag med bara fruntimmer i går kväll.... skriver fruntimmer för jag vet snart inte hur man ska titulera oss.... tjejer ??? Känns lite "omoget" kanske... kvinnor- känns lite -för moget kanske eller vi är ju det men
ja ja vi fick i alla fall goda pajer, räkor sallad , jätte gott och väldigt mysigt i det söta  lilla lusthuset !
Och mycket surr ! Mysigt blev det när det mörknade ute och de levande ljusen kom till sin rätt !
Tack tack för trevlig samvaro !

Cyklade hem i sena natten , och är på jobbet nu , ska ladda för att åka till Boliden på nån jakt o vapenaffär... ska förbereda oss inför kommande jakter...Spännande !

Däremot fick jag igår ytterligare bevis för att man inte ska tro alla om gott, jag är nog för godtrogen i många lägen ... det här var ett .... gick nog på en nit där.... men jag hoppas det löser sig ändå , att jag inte ställde till nåt....
Sen  var det nåt mer också .... men där blir jag bara  ledsen och besviken ..... och till slut lite arg....

Hoppas solen och värmen dröjer sig kvar ett tag till .... det är ju rätt skönt !

Lycka till också till familjen som fått hem en ny familjemedlem efter en tragisk och osannolik olycka !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

men du jag håller med om att det låter lite spookie, varför vill han ha tag i henne? Hur fick han tag i dig? Blir så nyfiken =) Fasiken jag har ju glömt messa dig mitt kontonummer kommer jag på, gör det nu =) tjing!!!

2008-07-31 @ 08:45:15
URL: http://nopp not anymore
Postat av: Linda

Du skriver i sånna gåtor Anna, jag blir tokig. =)

2008-07-31 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0