lilla K

fick åka upp m bönan på sjukan idag , örat varar och blöder fortfarande efter 7 dagars kåvepenin ,,,
Läkaren tror att hon har nån sorts böld i örat, hon fick byta penicillin till Heracillin som hon ska äta i 10 dagar....
Dessutom var han nästan lite hårdhänt m stackars örat ....

Vännen sitter m mig och hjälper mig med lite göra .Tur för jag vet inte hur jag ska få till allt , när dessutom bokföringsprogrammet tjorvar ... BLÄ !

Lilla K fick leka m E B i eftermiddag , tur hon har värsta pysslarmamman, Lilla K är alldeles salig över allt fint hon får "Scrappa" ... Jag kan ingenting, och har inte tid heller - tar mig inte tid!
E B jordens sötaste som äntligen skulle komma hem till LillaK och leka , äta middag och så - men hon ballade ur , jag är glad att hon kom överhuvudtaget och lekte en stund , pappan i familjen blev nog mest besviken , han tycker hon är så sööt !

Jag har ett  sug... inte en bebis .... nåt annat ...men det ska få vara ett sug ett tag ... tror jag !
SKa läsa upp mig lite... men det är svårt ...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är åxå lite sugen... hmm... tål att tänkas på...

2008-07-23 @ 19:46:36
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är åxå sugen... hmm... tål att tänkas på =)

2008-07-23 @ 20:05:25
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ibland kommenterar datorn lite som den vill själv...

2008-07-23 @ 20:06:26
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0