Auktionerna

är i Vormsele, Björksele (ca 10 mil) och nån i Vilhelminatrakten tror jag det var !

Vi får väl se hur JAG gör , allt beror på lite väder och vind... och hur sugen jag är( eller min börs då kanske)

Lunchade m vännen på fiket, som lovade mellankillen att komma och steka plättar här , men nu har hon ballat ur, så det blir väl jag som får steka plättarna, hon kommer och äter sen, och jag HATAR att steka plättar , det tar ju sån förblånad tid innan alla är mätta och då är det i regel så lite smet kvar så jag får de två sista missfostren.... Schysst va ??? Men det gör väl ingenting jag gillar henne ändå !
Sen träffade jag tjejen fr Boa i byn uppöver som har semester och ska t London ... lite avis blir man ! Hoppas hon får det bra !

Lilla K och mellankillen tjafsar tydligen om vilket barnprogram de ska se på morgonen , då jag är på jobbet, så när lilla K skulle berätta det sa hon " Det är inget roligt jag får ALDRIG bestämma och A*** tror han är så cool.... " 
Hi hi vilket ordförrådoch när honskulle tävla i nåtnyligen sa hon  " Åh nu ska jag äga ut alla småbarna " ( gjorde hon då inte ) 

I Big Lake i dag så har det regnat Hela dagen , ganska skönt tycker jag ... bara det inte håller på jämt !  


 

Kommentarer
Postat av: Ulla V

Det är även auktion i Skarvsjöby hos Louise o Kurt-Lennart

2008-07-01 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0