Tjingeling

Lyckseleresan gick rätt bra ...
Killarna förlorade alla sina tre matcher sååå det var trist men de tog det med gott mod...
Storkillens lag vann på uterinken i Ånäset med 7-3 De var nöjda , han tyckte det var superkul att spela på uterink ...

Bästa Busschaffisen i dag Sören Bergström hjälpte mig ut på Jysk och bar in grejer STORA grejer i bussen , det är inte alla gånger man får glida in helt solokvist på en affär och ha möjlighet att fylla en hel buss !
Jag stod m kreditkortet och Buss S bar grejer !
Tack så väldans mycket för hjälpen !!!

När vi anlände hem kl 19 så åkte mellankillen och lillstumpan skridskor tills storebrorsan kom hem  med bussen ...
Jag talade om för mellankillen när vi var på väg ner till ladan för avfärd ,att  jag inte hade med mig hockeytutan för målgörarna...
-Näääe men du mamma det gör inget , du har så bra stämband !
Vet ni vad- jag tror honom !
Vännens pappa mår något lite bättre .... vi håller alla tummar vi kan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0