Storsla(lo)m

Priser För Tärnaby, Storumans kommun med Anders Pärson, Anja Pärson, Jens Byggmark och sist men absolut inte minst Björn Ferry  I årets Idrottsgala !
Fantastiskt roligt ,ett bra program med vackra idrottsmänniskor i vackra kläder ( för ovanlighetens skull kläder på ?) Roliga människor och roliga kommentarer.

Har skruvat ihop möbler, det går rätt bra, kan jag säga ... efter omständigheterna.
Bra blir det nog till slut ...... på nåt sätt...

Har ätit tårta,druckit saft och skvallrat lite, allmänt så där , hos systeryster.
Mellankillen är riktigt dålig, ont i halsen, feber så hög så han kräktes nyss...stackaren!
Storkillen åkte slalom i backen i kväll, hoppas jag får på mig plankorna nån kväll jag med - är riktigt sugen nu !
Lilla kärleken var på barngympa !

Och en av favvobloggarna läggs ner ... Trist !

Så kan det gå när människor inte kan tolerera att andra människor syns, hörs och har andra åsikter ...

Men Vem kan man lita på ?! ( Magnus Uggla)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0