Stopp i avloppet

hur roligt är det då ???
Fick äta middag hos Mejan m familj fast vi halvbjudit hit dem, eftersom vi inte kan gå på toa här....
Mycket skitsnack nu !

Ferry tvåa i dag !Kanonskoj
Slalombacken hela dagen lilla kärleken åker själv nu ... men mamma är nervös...

Middag i går m goda vänner fr Stensele och grannarna/vännerna kom över på efterrätt och lite vin....

Storkillen virkar ett hundkoppel, virkningen är nu 14 meter lång....

Mellankillen är slut på - penicillin fulla kroppen tror jag ...

Nu springer jag ner på gymet och ska spinna medans avloppet blir rensat ...



Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag har oxå stopp i avloppet, men tack och lov bara duschen. men de är nog jobbigt det. Så jag smet hem till Storuman så nu får hyresvärden fixa ifred, tur man har flera olika hem :)

2008-01-20 @ 23:09:44
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Inte kul alls! Vårt avlopp är dessutom fyllt av gråsuggor, skitäckligt! Tidsfråga innan dom kommer upp ur toaletten å biter en i arslet... Hjälp!

2008-01-21 @ 08:35:47
Postat av: StAnnapanna

Ha ha ha tur fler har samma bekymmer , stopp i duschen räcker - det är ju "skit"äckligt att duscha m avloppsvatten upp t fotknölarna ...
Bläää Gråsuggor vad är det?!
, ser framför mig stora gråa skitiga grisar
ööööö

2008-01-21 @ 09:36:52
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0