skidskytte på tvn...

och allt är lugnt ...
Vi har lunchat på fiket good friends och jag ... lite allmänt skvaller
smaskigt värre ;-)) eller kan man höra något längre och bli förvånad ???
Jag säger bara It run´s in da family...
Och att man fixar det .... Ja ja jag tycker det är som synd att ...Om ...Men kanske det skulle ... Om inte...
Och varför känns det ... hur ...
Och mera bäbisar ! Kul kul !

Asch jag gaggar på som vanligt ;-))

I allafall så är det storrea på leksaksaffären så barnen fick shoppa lite tatueringar och ritblock
Lilla kärleken köpte ett Game Boyspel kan ni fatta - stor hon blir som ska fixa dessa datoriserade gubbar ...
Men det går ju bra !

I kväll är det tjejhockey , få se om vi går dit, sen ska vi fixa och dona lite och käka kladdkaka, godislöfte som vi har så gör vi annat fredagsmys!

Återkommer senare !

Kommentarer
Postat av: Malin B

Måste bara berätta vad som sas i bilen hem från Frasses =0) Jag frågade vad hon och O skulle göra på kalaset och från början skulle han bara titta på, sen skulle de gifta sig MEN han behövde inte ha brudklänning på sig....de är söta de små barnen, tror minsann min lilla tjej är kär =0)

2008-01-18 @ 20:52:22
Postat av: Stannapanna

Å hej å hå ... vad månde bliva ... han var jättegenerad men jag hoppas övertala honom att i a f komma och säga hej på kalaset för lilla söta gumman ;-))

2008-01-19 @ 09:50:10
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0